JOGA – GRUPA POCZĄTKUJĄCA
(90MIN)

Zajęcia przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją przygodę z jogą.

JOGA – GRUPA OGÓLNA
(90MIN)

Zajęcia dostosowane do każdego stopnia zaawansowania.

JOGA – GRUPA ZAAWANSOWANA
(90MIN)

Zajęcia przeznaczone dla osób praktykujących regularnie od co najmniej 2 lat.

JOGA RELAKSACYJNA
(90MIN)

Ogólna praktyka jogi wzbogacona o elementy masażu tajskiego, zakończona pogłębioną relaksacją.

JOGA DYNAMICZNA
(90MIN)

Zajęcia dostosowane do każdego stopnia zaawansowania w wersji dynamicznej (płynne przejścia z asany do asany).

JOGA DLA KRĘGOSŁUPA
(90MIN)

Łagodna praktyka jogi skoncentrowana na pozycjach wzmacniających i uelastyczniających kręgosłup.

AERIAL YOGA
(90MIN)

Jest to połączenie jogi, czucia i umiejętności korzystania z dobrodziejstwa grawitacji, pracy z balansem, stretchingu, tańca i akrobatyki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń z użyciem chusty – “hamaka” – wiszącego materiału, który służy do wsparcia masy ciała. Materiał pomaga w rozluźnieniu, ułatwia wykonywanie ćwiczeń, pozwala na głębsze rozciąganie, jest podporą do pozycji odwróconych. Podwieszenie ciała kilka centymetrów nad ziemią uwalnia napięcie z mięśni i kości.

PORT DE BRAS
(90MIN)

Zajęcia łączą ze sobą elementy jogi, tai chi i baletu… płynne ruchy, piękna muzyka, ale i ciężka praca. MEDYTACJA W RUCHU

Autoterapia mięśniowo powięziowa
(60MIN)

Zajęcia te pomogą Ci uporać się z bólem, napięciem i stresem poprzez odpowiednie techniki rolowania i rozluźniania napiętych mięśni i powięzi. Nauczysz się jak podnieść jakość życia bez względu na to ile ważysz, jak wyglądasz i w jakiej jesteś kondycji psychofizycznej.

BODY ART
(60MIN)

BodyART to holistyczny trening, który oddziałuje zarówno na ciało, jak i umysł, a całość posumować można myślą przewodnią słuchania siebie, odnajdywania psychicznej i fizycznej harmonii oraz równowagi. Istotną rolę w bodyART gra oddychanie, ponieważ jest ściśle powiązane z naszym dobrym samopoczuciem. Oddychanie zespala wysiłek fizyczny i świadomość psychiczną. Ponadto bodyART opiera się na teorii Yin i Yang oraz teorii 5-ciu żywiołów. Dwie kontrastujące ze sobą siły warunkowe Yin (bierna, chłodna i spokojna – kojarzona z relaksacją i wydechem) i Yang (aktywna, siła ciepła, kojarzona z napięciem [mięśni] i wdechem) wykorzystuje się do wprowadzenia harmonii tak, aby umożliwić swobodny przepływ energii – co stanowi cel każdego treningu.

RUSZ MIEDNICĄ!

Czy wiesz, że kobiety narażone są na dysfunkcje mięśni dna miednicy, które zaczynają wiotczeć już po 25 roku życia? A może masz siedzący lub stojący tryb pracy/życia i Twój kręgosłup lędźwiowy daje o sobie znać? Albo czujesz, że brak Ci energii i potrzebujesz spróbować czegoś nowego? „Rusz miednicą!”, to połączenie dobrej zabawy z ćwiczeniami. „Rusz miednicą!”, to taneczna rozgrzewka, która gwarantuje zastrzyk dobrej energii, natomiast odpowiednio dobrane ćwiczenia mają za zadanie wzmocnienie mięśni miednicy oraz jej okolic. „Rusz miednicą!” to zajęcia dla kobiet w każdym wieku i formie. „Rusz miednicą!”, a Twoje ciało to doceni!